3:e advent

Ja, då var det advent igen!


Jag får ju adventspaket av mamma (och pappa). Idag fick jag ett änglaspel med lucior, tärnor och stjärngossar!
Det blev fint i mitt rum där på skrivbordet  =D

Igår blev det av till Lessebo, istället för idag! Det var trevligt.
Vi pratade om mobiltelefoner. Eller pappas IPhone. Dom (far och son) satt och lekte lite med den. Men dottern (Jag) satt där så fint och inte pratade alls. INTE ALLS.
Tror ni mig inte?!

Idag blir det väl inga speciella saker att göra. När man sitter vid tolv i pyjamasen så syns det nog att man slappar, eller?
Det ända jag vet är att jag ska göra är att öva på Luciatåget vid 18.00, när mamma och pappa är på Bio....
Det tar väl några timmar. Lena säger inte exakt utan:
"Vi slutar när vi är klara....!"
Ja, det fattar ju tillochmed jag  =)

Ha det bra, en bra 3:de Advent!!!
Pok ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: