Duktighetsdag!

Idag har jag varit duktig! Eller hur?!
Jag har t.ex: Tagit kopior på sången, gjort bra ifrån mig, tittat på en urdålig film, mailat till en kompis som ville det. ja. Visst har jag varit duktig....?

Idag har vi tittat på två filmer, Black beauty och Trolltyg i Trollskog typ (den dåliga filmen är Trolltyg i Trollskogen...)
, då när vår lärare Lasse gick förbi petade Wilma på honom.
Han vände sig om och trodde att det var jag. Han började kittla mig.
Och alla vet att jag är JÄTTEKITTLIG...., Tack Wilma.

Idag så gick jag och Hannah till Köpstan efter skolan, jag skulle titta (och förhoppningsvis köpa något) på en julklapp till min storebrorsas Fästmö (det heter väl så när man är förlovad. Herregud, han har blivit stor!)
Det gick väl sådär. Jag har hittat två bra presenter och har beslutångest  =)

Strumpor eller örhängen.
Bara så ni vet, dom ska till Fjällen över Nyår. Är det bra med strumpor då?! Alltså stickade och varma...?!

När vi kom hem igen så åt vi lite mellis sedan gav vi oss ut i snön...
Jag har inga utebyxor som passar längre....!  =P
Eller så är dom sönder....hi,hi...



Wilma. Jag har inte glömt det...
Wilma har idag anslutit till klubben SKA GÅ LUCIATÅG PÅ KÖPSTAN PÅ SÖNDAG!
Hon vill få reda på låtarna! Och där kom en sak till på Duktighetslistan!
Vi ska sjunga:
1. Lucia sången (Natten går tunga fjät....där ser du! Jag kunde komma på det)
2. Betlehems stjärna (Gläns över sjö och strand)
3. Vi tänder ett ljus i advent (Vi sjunger bara refrengen, Och alla som är rädda och fryser på vår jord....)
4. Staffan var en stalledräng (Antagligen så ska du inte sjunga solo)
5. Så mörk är natten (Alla sjunger)
6. Det hände sig i betlehem (vi sjunger bara refrengen, Änglakören sjöng sin sång...., fast första refrengen sjunger Lovisa )
7. Nu tändas tusen juleljus (Sjunger Jen, förlåt Jennifer, Jag och Nora solo på dom tre första verserna)
8. Lusse Lelle (Sjunger vi inte något på.)

Jag vet inte riktigt vilken ordning...men det får du reda på imorron....

Pok ♥
Postat av: WilmaH

Haha, varsågod för det där med Lasse! ;) <33



Tack så jättemycket för all information för Lucian! <33



Ha Det Så Bra!!♥

2010-12-03, 18:31:11 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: