Halloj!



Har LITE tråkigt just nu. Men bara lite...

Jag städar lite samtidigt som jag bloggar och smsar med Lina.
Ja, jullov!
Jag ska städa mitt rum lite idag tänkte jag iallafall. Jag ska göra det lite finare tills imorron....
Då kommer faster med sambo hit. Kanske inte så roligt att komma till ett hus fullt med kläder-
Eller iallafall mitt rum ;)

Lina och jag kanske ska gå på bio nästa vecka! Både hon och jag har fått presentkort på bio någonting. Hoppas det finns något bra att se på...någon som vet??? Och INTE hästar, vad jag vet. Hon gillar dom inte lika mycket som jag :)

Får väl fortsätta städa. Jag ska väl förhoppningsvis få på mig lite kläder oxå!

Pok
Postat av: Carina - inspirera

Halloj på dej!

Vilken kul grej med fotot ;) Det måste du lära mig!

Städa på och gör snyggt...det är du faktiskt ganska bra på :)

Kramen.

2010-12-30, 11:58:52 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: