ITS FRIDAY!!!!!

Nu är det fredaaaaaaaaaaggg!



Idag slutade vi lite senare (25 minuter.).
Vi dansade runt granen utan gran....
Det gick väl bra.

Idag vid 9.30 så hade vi spelning (& sjungning) på Ladan!
Det gick väl bra. Jag tyckte det gick bättre för mitt solo igår på musikskolan!
Jag är med i tidningen. Östran. Dom tog kort på mig när jag spelade, sen så frågade hon (reportern) vad jag hette och vilken låt jag hade spelat och att jag spelade fiol  =)
Det ska bli kul att se imorron.

Och just det GRATTIS MORMOR. DU FYLLER JU ÅR IDAG!!!!! HAPPY BIRTDAY!

Jag ska på filmkväll om några timmar. Det ska bli jättekul tycker jag. Jag ska ringa till min kompis som jag lovade. Och glömde bort det ungefär lika snabbt.
Jag har ingen aning om vad det blir för film. Det jag vet är att Wilma och Malte vet det. Jag fattar inte hur hon har kunnat hålla tyst  =) Wilma alltså!

Jag har slagit mitt rekord i telefonprat. Jag och Wilma. Igår kväll!
Vi pratade i 1tim 3min 21 sek.
Typ.
Slå det du mormor....!
Vi pratade lite om allt möjligt. Under samtalet kunde man göra mycket. Tex. slå sönder en glaskula  =)

Ha en bra fredag. Så ses väl klassen sen  =)

Pok ♥ Ha det bra,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: