Julklappar! Topplista

Nu har jag ätit varmt, kallt och öppnat klappar, kollat på Kalle Anka och hans vänner och haft en riktigt bra jul!
Jag har fått många presenter! Jag är riktigt nöjd med några av dom och det är:

1. Min nya mobil (fast att jag egentligen inte behövde någon fick jag det av mamma och pappa, TACK!!!)


Xperia x8

2. Mitt nya skrivbord (Från Ikea. Micke. Mycket tack, Mormor och morfar.)

3. Min nya skrivbordslampa. Bird. (Tack, Mamma och Pappa)

4. En ny klocka (som jag inte heller behövde. Tack, Farmor och Farfar)

5. Ett par lila Team sportia byxor. (Tack, mormor och morfar!)

6. Biopresentkort (Tack, Morbror Conny)

7. En personlig nyckel, och nyckelring (Tack, Mamma och Pappa)

Sen är jag jättenöjd med alla andra klappar oxå. Jag har fått jättemycket, dethär är väl min topplista. Jag vet inte riktigt allt jag har fått. Men jag gillar alla klappar  =)

Tack allihopa!
Jag har lagt in lite kontakter i min mobil. Så kanske ett GodJul kommer  =)

Pok ♥

Postat av: WilmaH

Hej, vilken fin mobil!

Jag ska på en konsert på Taylor Swift!!!! IHHH!

Det trodde jag verkligen inte att jag skulle få :)



God Jul! <33

2010-12-25, 10:15:27 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Du måste ha varit riktigt snäll när du fick så mycket fint...

Kramen.

2010-12-25, 22:27:50 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hannah

God jul! :D

2010-12-26, 11:48:50 - URL: http://celloinmyblackheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: