LUCIA!

Idag är det ju lucia.
I skolan har vi fått vara med om ett luciaframträde. Treorna går alltid på luciadagen.
Jag kommer ihåg känslan i magen. Fast vi gick i gympasalen och dom gick vid scenen...lite olika från år till år.
Det var en som rapade mitt i. Stackars honom.
Min "Nästan låtsaskusin" var med i luciattåget. Dom var så söta. Alla små... =)

Ni kanske inte orkar lyssna på hela. Men någon låt kan ni ju ägna blicken åt, SNÄLLA  =)
Det är ju fioler med!
 
Tänk om vi var så många, Wilma.
Vi ska lära oss en ny låt som vi satte in i luciatåget igår. Man tackar Lena - man får öva på Jul, jul och no läxan samtidigt....=)
Imorron är det vår tur att stå i rampljuset  =)
Vi ska sjunga på Bo pensionat! För skol - och fritidsnämnden. Tror jag.
Jag kommer att vara fast på musikskolan i några timmar. Vilket inte gör någonting...
Jag har först fiol och sedan ska vi öva till luciatåget. Sen åker vi till Bo pensionat och sedan går vi lucia och sedan åker vi hem  =)
Mycket mycket...

Idag blev vi bjudna på fika i skolan. Gottigottgott  =)
Okej. Pepparkakor, apelsinjuice och en clementin!

Nu ska jag väl öva på det ena och det andra!

Pok ♥


Postat av: WilmaH

Ja, tänk om vi var så många ...

Det skulle inte få plats i Lenas lilla rum på musikskolan, hahaha!!

Nu måste jag träna på NO och JulJul (du vet vilken jag menar) men jag tycker att JulJul är viktigare men det tycker såklart inte Niklas.

Man kan ju skylla på att vi (vi=du och jag och Nora om hon blir frisk) inte har hunnit träna så mycket för att vi var tvunga att träna på Lucian, om det går dåligt, hahahaha!!



Ha Det Super! <33



HEJDÅ!♥



2010-12-13, 19:40:48 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: