Shoppinglördag!

Nu var man tillbaka då. Från stan alltså.
Jag och Alva hade det toppen, vi shoppade och shoppade  =)
Jag köpte julklappar till Mamma och Hilma. Jag kostade oxå på mig ett par örhängen....!


Häftiga va?

Alva bara köpte och köpte (du fattar vad jag menar Alva) men jag köpte tre saker.
Men nöjd är jag, riktigt nöjd  =)
Vi åt som jag trodde på Mc donalds. Det var gott. Jag tog en vanlig hamburgare och en mellan fanta. Bra lunch!

Jag såg på Idol igår...
Jay var bra tycker jag. Men jag hejade nog egentligen på Minnah. Men vad jag tror så tror jag att det kommer gå bra för båda...

Har glömt att berätta (fast alla i min omgivning vet väl redan) att alla femmorna (vilket jag inte riktigt vill) ska till Borgholm på Onsdag och gå på Borgholmssimhall och simma lite och sedan får vi gå en timma på stan - vilket ska bli riktigt roligt!
Och en andra nyhet. Igår på sången så anmälde jag mig till en gitarrkompar kurs! Jag hoppas att den blir av! Det är alltså min sånglärare som kan spela lite gitarr ska lära oss att kompa till lite låtar så att man kan göra det på framträdanden och så...
Det är det jag vill....mamma sa att det passade perfekt!
Riktigt kul  =)

Pok♥

Postat av: Carina - inspirera

Låter som om ni hade mysigt när ni var i shoppartagen. Riktigt coola örhängen du hittade också...då gäller det att passa på ;)

Jag tror att det skulle passa dig perfekt att lära dig kompa på gitarr...

Kramen.

2010-12-12, 14:29:51 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: