Utläst!

Nu är "Om jag kunde drömma" utläst!



Redo för filmen  =)
WILMA har nämligen bloggat om att jag, Hannah och såklart Wilma kanske ska se den tillsammans!
Vilket jag gärna vill. Det är bara att bestämma tid och hus!

Jag tyckte att boken var riktigt bra! Och som den beskrivs på framsidan:

"En omöjlig kärlekshistoria"

Jag har bara två böcker kvar nu  =)
Dom ska in 17 & 18 januari!

Lerlägret av Deborah Ellis och
Sorgfjäril av Ingelin Angerborn

Dom ska snart läsas ut dom med!

Idag har jag tagit reda på vad jag ska ha på mig på nyårsafton!
Jag ska till min Morbror med fru och fira.
Min Faster med sambo kommer oxå!

Jag köpte (fick av mamma) en klänning och kofta. Det blir toppen!
Jag är nästan redo för nyår iallafall!

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Det verkar som om du verkligen njuter av ditt lov!

Du kommer bli supersnygg på nyår också...

Och lite snöskottning är ju aldrig fel på kvällskvisten ;) tack för det!

Kramen.

2010-12-28, 20:03:57 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Ja, det skulle vara kul att kolla på filmen.

Jag och Hannah har sett på New Moon idag :)

Riktigt bra :D

Bra att du har hittat något fint att ha på dig på nyårsafton <33



Ha Det Bra! <33

Hejdå!♥

2010-12-28, 22:36:31 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: