Utvecklingssamtal

Idag har jag haft utvecklingssamtal! Vilket jag tycker är väldigt kul....
Jag får alltid beröm, vad kan det bero på tro? Är det för att jag är bäst och inte har något speciellt fel kanske... =)

Nej. Men jag gillar utvecklingssamtal. Dom är roliga tycker jag.
Jag fick några bra mål att försöka ta mig på.
Mamma är så stolt  =P

Idag har vi haft läsgrupper! Det är kul tycker jag. Kanske för att jag läser mycket!
Vi har läst två böcker under 4 veckors tid. Vi har läst en bok på en vecka sedan har vi haft bokprat och lika dant med den andra boken...
Dom vi har läst heter:
Den osynliga flickan
Parvanas vandring.
Det finns en tredje bok som heter:
Lerlägret
som vi inte ska läsa....

Det handlar om en flicka som heter Parvana. Hon lever i Afkhanistan och man får följa hennes hårda vardagliga liv....
Författaren till boken är Deborah Ellis!



 Jane kanske kan skaffa hennes mailadress så vi kan maila till henne... Det ska bli kul isåfall!
Nu, hemma, läser jag Bröllopsfixarens dotter  =)

Jag ska nog återgå till att vara nöjd med mig själv  =)

pok ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: