Gäsp, gäsp!

Är riktigt trött nu! Men jag tycker själv att det är lite tidigt att gå och lägga sig....

Jag har spelat sims och läst lite efter fiolen.
Jag tänkte öva på engelska glosorna och sedan titta på Äntligen hemma!
Kanske läsa lite till...., bokjuryn började i fredags och då lånade jag en bok som heter Lydia och tigerns gåta!
Den är bra, jag har kommit till halva boken, sidan 155 och det är 307 sider!
Just nu är hon hos Frida Kahol!


Jag tror det är samma person!

Idag i skolan har vi haft bild! Vi gjorde avtryck med potatis! Det var kul.
Vi har också bytt platser idag, vilket jag tyckte var mindre kul....möbleringen var bra men personerna jag satt brevid var inte dom bästa  =) Men det blir förhoppningsvis bättre sen!


Idag har jag och några andra fått skäll  =)
Jag kan inte säga vad det handlade om....det var om en speciell person.
Vår lärare hade lite invändningar.
Lite av diskutionen:

Läraren
"Men säg till en lärare nästa gång"
Vi
"Jo, men vi säger ju till. När det händer så är det oftast dom fem sista minutrerna och då säger vi till er men då säger ni bara, ställ er nu bakom stolarna så tar vi det sen...."
Läraren
"Ja, men säg till iallafall. Annars får ni säga till läraren"
Vi
"Mmm"
Sen började vår lärare skratta på ett konstigt sätt, när det var något någon sa och vi fick hålla oss för skratt tills han gick in i klassrummet sen bröt vi ut i gapskratt  =) 

Så det kan gå....

Jag fick ett sms av en kompis idag som jag inte har träffat på två år. Han skrev:
"Mamma ringde och sa att det var halt ute."
Okej.
Men jag fick reda på att det var en gammal kompis och vi utbytte lite prat  =) 


Nu ska jag öva på glosorna om Great Britain!

Pok ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: