Jättekul!

Jag är tillbaka från Leos lekland! Det var jätteskoj! Vi åkte rutschkanaor efter rutschkanor och klättrade i klätterställningen! Vi blev små barn igen (vilket vi egentligen är = D) Vi köpte lite oxå, fast inte mycket. Jag köpte iallafall:

1st dricka
1st korvmål
1st slusch
1st glass
Totalt: Ingen aning.

Ikväll börjar tv-serien om Böda sand på Öland. Detta ska jag kolla på, två av mina kompisar har sagt att dom har blivit filmade så.....vi får se!
För att fira detta så får ni se en bild som jag har tagit:



Jag ska nu spela lite sims och sedan är det dags för mat.

Pok ♥
Postat av: WilmaH

Okej, det verkar ha vart kul. Jag kan inte se på Böda sand ... inte hela i alla fall för att jag och Alicia ska på "Förberedande Aggility" med Viggo <33

2010-11-01, 16:35:29 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om ni hade det riktigt kul! Jag tyckte väl att "Böda Sand" var sådär! Men det är ju alltid kul att se från Öland...

Ha ett fortsatt bra höstlov!

Kramen.

2010-11-02, 07:40:13 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: