Julen är här!

♥Hela dagen idag har det ösregnat, inte det bästa vädret tycker ju jag  =)
Men skolan har varit bra!
Vi har haft bild! Vi har målat jultemabilder, i år var det temat "julgranskulor".
Jag delade mitt papper (med ett sträck) och fick på så sett två bilder, den ena på två kulor och lite julgransris och på den andra bilden en julgran med julgranskulor i sig, en önskelista och lite stora julgranskulor!
Man kan inte klaga på att det inte finns julgranskulor på bilden iallafall  =)

Rubriken "julen är här."
Är inte bara för att julen snart är här utan för att jag spelar den låten just nu, jag fick den i läxa för en halvtimma sen....
Amy Dimond med låten Julen är här  (tänk er bara en röst och lite inlevelse så blir det en riktigt bra presentation...)



Idag har jag varit hos tandläkarn och imorron ska jag dit igen....
Speciallisten var där idag, han blev positivt överraskad!
Nu när den högra framtanden var bra så skulle nu en ny tandställning rikta sig mot den vänstra tanden.
Det är därför jag ska dit imorron igen. Jag ska ta det där jädrigt  väldigt äckliga avtrycket igen..., ja, ja. Jag får iallafall fina tänder!

Jag ska öva på Engelskan idag. Vi ska berätta muntligt om Storbritannien på fredag och jag har kommit på mycket och ska bara börja lära mig det  =)

Pok
Postat av: WilmaH

Mmmm, man kan nästan säga att Julen Är Här för att det är så fint och juligt när träden och allt är helt snötäckta!! <33



Puss, Hej!

2010-11-24, 16:56:54 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: