Kompis Onsdag!

Idag har jag och Alva varit. Vi har kikat runt lite och spelat sims!



Jag har precis ätit upp....jag har lagat maten idag!
Det blev coritzo och pommes! Enkelt men gott. Jag fick godkänt iallafall!

Jag och Alva funderar på Spökvandringen på Kalmar slott. Hon ska kolla upp när hon kan och sedan ska hon ringa till mig. Helst ikväll för vi vet ju inte om det blir imorron eller på fredag vi ska åka i såfall!

Jag har läst mitt horoskop och enligt det ska jag ha min "kärleksdag" imorron  =)
Vi får se hur det blir. Jag kan tänka mig att jag blir kär i ett par skor eller en snygg tröja istället....
Eftersom att jag ska till Köpstaden imorron, jag måste rättare sagt det.
Mamma fyller år och jag vill ha en present till henne, och det är bäst att köpa presenten när hon inte är hemma. Hon jobbar hemma på fredagar....

Idag blir det Arga snickarn vid 8. Annars har jag nog inget speciellt pågång. Jag kanske ska sätta mig och läsa. Jag märkte nämligen att min bok skulle vara tillbaka 27/10 på skolans bibliotek igårm, men jag kom på att den 29/10 fick vi höstlov, och vem kan inte glömma en bok hemma?
Men som tur var så kunde man låna om den.  Pust pust.

Ja, ja! Jag får se vad jag gör.
Jag tror att jag hamnar framför tv:n nu när det snart är Icarly!
Jag kanske ska sätta mig nu. Det är ju ändå Huset Anubis =)
Vad jag kan!

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Ytterligare en ledig höstlovsdag till ända...

God mat du bjöd på idag, tack så mycket!

Det blev en riktig tv-kväll i höstrusket, men visst är det mysigt det också!

Kramen.

2010-11-03, 21:36:35 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Okej, det låter som att du har rätt så mycket altenativ att göra ikväll ... Just nu ropade mamma och sa att jag sjulle vara med att spela "Diamanten" .... :(



Ha Det Bra! <33

2010-11-04, 19:07:09 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: