Lagad klack = Glad Jonna!

Nu har jag både nylagade klackar på mina skor och mobilen är laddad med pengar!

Jag och mamma började vår färd vid ca. tio i elva.
Vi åkte till Mormor och Morfar, vi åt supergod lunch: Fisk med bacon och ris Gottgott, sedan åkte vi vidare till Ölands Köpstad.
Där lämnade vi in mina skor på klacklagning, handlade lite mat, mamma köpte örhängen och sedan så kollade vi lite på skor!
Jag och mamma provade samma skor, inte samtidigt men ändå. Vi blev längre än varandra, en härlig känsla eftersom att vi nästan är lika långa  =P

Det blir ingen spökvandring på Kalmar slott. Mamma ringde idag och skulle se om det fanns biljetter tills ikväll....men dom var utsålda för länge sedan. Men jag tror att man kan hitta på någonting ändå, kanske kolla på Doobidoo och mysa med jordnötter  =D Det är nog inget större problem!

I eftermiddag blir det nog lite sims. Det är en spännande period i spelet nu...hon blev gravid i morse  =D
Jag har gjort ett barnrum och alla är beredda. Fast hon har bara varit gravid i typ tio sekunder. Så det tar nog ett tag. Iallafall tre dagar till  =)

Såhär fina klackar har jag nu på mina skor



Fattar ni att jag är glad? Jag får äntligen ha mina höstskor igen. Inte för att det var något problem med att ha ett par andra skor, men imorron när jag ska på fest, så då har jag ett par snyggsnygga skor igen  =D

Pok ♥

Postat av: Jenny - Jag har fått en systemkamera!

sv: tack, närbilder är svåra att ta :D



p.s anmäl dig gärna till Höstens blogg :D

2010-11-05, 13:36:36 - URL: http://truejenny.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Javisst har vi fått mycket gjort idag! Härligt med fredag...

Mysa kan vi nog även om det inte blev någon spökvandring!

Kramen.

2010-11-05, 15:32:35 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Hej, kul att dina klackar blev lagade, jobbigt att gå i söndriga ;) Tråkigt att det inte fanns biljetter kvar :( men nästa är kanske!! :D



Puss Och Kram Wilma!♥



2010-11-05, 16:54:18 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Kul med ny klack :)Dom stövlarna är verkligen super snygga :)

super tråkigt att det inte fanns några biljetter kvar :( Men det blir nog lika mysigt med jordnötter ;)

2010-11-05, 20:51:25 - URL: http://celloinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: