Orkar inte mer fler läxor denna veckan

Idag så har jag haft det okej. 

Dagen startade med ett tandläkarbesök....jag spännde på tandställningen. Jag har väldigt ont i tänderna nu, men vad gör man inte för sitt leende  =) 
Jag ska till speciallisten snart. Det är nog oxå därför hon spännde åt lite, man vill ju gå vidare....

Vi har haft bild idag! Det var jättekul. Vi som var klara med den andra uppgiften fick göra Farsdags kort. Mitt blev klart. Redo för farsdag  =)

Jag har vart på fiolen idag oxå. Det var kul idag igen...jag fick nya låtar i läxa. Två jullåtar. Jag vet inte riktigt vad dom heter.

Detta väder gillas inte av mig. Någon som gillar när regnet öser ner och man bara blir blöt när man springer till matsalen??? Men det går alldeles ypperligt att göra alla läxor....

Matte, engelska, läsgruppsläxorna. Nu har vi oxå fått reda på att vi ska ha test till vi i femman på torsdag, och det kan man ju öva till oxå....



Pok ♥

Ps, mamma. Förlåt för igår kväll. Jag var trött. Och på din födelsedag och allt.
Älskar dig

Postat av: Carina - inspirera

Nej, jag gillar verkligen inte det här vädret...man tror liksom att det är läggdags hela tiden ;)

Låter som om du har hunnit med en hel del idag...

Jag älskar dig också gumman - allt blir bra!

Kramen.

2010-11-09, 19:25:48 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: MariaP

Du vet va att man kan kopiera en rad med lite bokstäver och grejer på så att man kan få in den på sin blogg så kommer det upp fem stycken nya frågor om dagen ifrån vi i femmans hemsida

2010-11-10, 18:53:10 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: