Äntligen Fredag!

Idag är det äntligen Fredag =)

Vi har haft sång idag, då sjunger vi The climb av Miley Cyrus och Love sory av Talyor Swift.

Detta är Love story:
                                              


Jag gillar den. Jag hade den här låten på min gamla blogg men vad gör det =)

Idag har vi haft, matte, engelska, So och Musik. Vi har "kortdag" idag. Vi slutar vid 13.50 istället för 14.40.
Det är skönt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, antingen, läsa en ny bok, hänga med mamma när hon ska åka på en sväng(antagligen Ikea), eller bara sitta och slappa och göra matte.
Jag har nämligen fått ta hem matteboken, jag är bara 3 tal ifrån diagnosen, men varför inte räkna dom hemma istället =)

I helgen så fyller pappa år och det får ni säkert reda på mer sedan!

Ha det ♥
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om du har haft en skön skolfredag.

Jag tog mig en sväng till Ikea...du hjälpte ju till att montera inköpen - en händig tjej är du!

Jag ser fram emot en skön helg! Har du slagit in presenten till pappsen?

Kramen.

2010-10-08, 21:11:09 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: delfinen

hejhej kan du länka mig??????

2010-10-09, 12:28:22 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: