Fiol nyheter

Jag har precis kommit hem från en cykeltur från Musikskolan =P Jag har nämnligen varit på fiollektion! Det var kul, jag spelar en låt som heter Blue room och en annan som heter Bye bye love. 

Innan mig spelar en kille i tvåan, tror jag! Han går typ fjärde gången. 
Inte så fint...men jag har ju oxå vart sån =)

Och i det andra rummet så är det två som går i samma klass. Dom spelar gitarr och spelar tredje gången.

Och jag sitter där imellan och har spelat i 4,5 år.
Ja, så det kan gå.
Gitarr grabbarna ville oxå gärna att jag skulle spela någonting, men jag sa nej det kan störa andra....! Dom gick däriväg och jag gick in och startade min lektion.... =D

Idag har vi haft bild!



Vi fick göra Halloween kort! Vi hade inte våran bildlärare för hon hade åkt hem...vi fick istället ha våran bästa lärare (enligt mig och många andra).
Det gick bra för mig. Jag blev mer nöjd på utsidan än insidan =)

Pok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: