Fredag....

idag har jag och min bästis firat henne på 11 - årsdagen. Hon fick ett diadem av mig, det var i siden och sidenroser....ni får se bilder sedan! Vi tittade på en film, den hette "Bron till Terabitia"! Den var bra.



Jag sitter just nu och tittar på Star Struck. Den verkar rättså bra. Det är inget Dobidoo idag så jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.....jag kanske bara ska läsa och dricka te, eller ska jag kanske bara blippa mellan kanalerna! =)


Ska nu årtergå till filmen.....=)

PoK ♥

Postat av: Alexandra

Ha en trevlig helg! =)

2010-10-15, 20:57:11 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Hej!

Jag tänkte svara på den där frågan som du skrev i inlägget efter det här (du vet det där med namnet till Musikalen)

om du undrar varför jag inte kunde svara på inlägget var att inte datorn hittade den filen men jaja.

Tiffany (stavning?) var fint tycket jag, men det kanske skulle vara lite coolare med något smeknamn som du säger... Casey kanske fast det är inget smeknamn men aja, hejdå!

2010-10-16, 09:53:36 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: