Monday morning! Eller måndagen!

Idag är det ju måndag som jag tror att många har märkt =)
Jag har haft So, No, Svenska, Engelska och Idrott!


Idrotten var rättså bra idag. Vi började med dansdatten och sedan lite linedans och folkdans. Sedan så gjorde vi pip-testet. Det gillar inte jag. Man springer från en sida till den andra mellan pip. Jag blir helt slut! Jag orkade till nivå fyra, sedan kännde jag att jag mådde illa och hade blodsmak i munnen. 

Ja, ja. Man kan inte vara bäst på allt! Men jag är bättre på fiol! Tänk om jag gav dom en fiol. Vad bra jag skulle vara då....(det är liksom så man får tänka, enligt mig iallafall) 

Dagen förövrigt har varit helt okej! 

På morgonen så hade vi engelskadiagnos, jag är rättså säker på det jag gjorde! Förutom att jag vet att jag hade två fel...
Det ena var typ a och an. 
Då hade jag skrivit a ice cream fast det skulle vara an ice cream. Dumma mig.
Fast det andra felet var nog att jag hade skrivit They istället för Their. Ja, jag får nog bättre en halva poängen...jag hade pluggat iallfall!

Jag och mamma träffades hos mormor och morfar och fikade lite. Alltid lika trevligt!

När jag kom hem så låg den där, den efterlängtade skolkatalogen!
Jag var helt okej. Jag har redan fått mitt kort, jag har hängt upp det på väggen.
Men det var kul att se andra, t.ex: föredetta granne, låtsas kusin, gammla sexor!
Ja tänk när det står 6b och det är vår klass som representerar den klassen! Ja det är nästa år det =P





Det är vad jag tänker...
Men jag måste öva på fiolen, göra matteläxan och gå in på glosor.eu och träna lite på veckans glosor i engelskan...

Ja, jag har lite och göra!

Pok ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: