Tisdag!

Jag kom precis hem från min fiollektion! Och skolan :)

I skolan idag har vi haft bild, vilket är kul. Vi målar av bilder av kända konstnärer, tillexempel: Carl Larsson!
Vi fick välja på sju bilder sedan skulle vi göra rutmönster över det och sedan skulle man överföra rutmönstret på ett vit papper och på så sätt kunna rita av bilden man hade valt, låter det krångligt? Jo, lite faktiskt lite :) 
Jag har kommit lite halvvägs med min teckning, jag målar en naken dam, tror jag! Det syns inte iallafall....
Det ser mer ut som lite klotter, men vi får väl se hur det går!

Jag hade oxå slarvat bort en väst (inte jättetroligt, men sådana saker händer mig :)), den hittade jag idag. Det passade bra för just nu, utomhus, så blåser det mycket.

Jag hade fått hem nya numret av tidningen Julia! Det verkade som att det handlade om High School Musical tjejen, Vanessa Hudgens ska vara med i tidningen, det var iallafall hon som var på första sidan :)



Men innan jag läser tidningen så ska jag öva på engelska glosorna, göra matteläxan och helst öva på fiolen :)

Jag hittade ett jättesött videoklipp på Wilmas blogg






Hoppas det är okej att jag lånade den från dej!

Ha det
Postat av: Hannah

Visst är den super gullig!

2010-10-05, 18:57:45 - URL: http://celloinmyblackheart.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Vilken fin header du har fått till! Jag gillar din nya blogg jättemycket...

Väldans söt film!

Kramen.

2010-10-06, 07:18:55 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: