Torsdags nyheter

Har precis kommit från fiolen! Vi har spelat soluppgång och någon Irlänsk låt, dem är rättså svåra....

Idag i skolan har vi haft elevens val! Jag heter nu Robin och ska bara vara kompis med Nollan (min bästis)!
Jag är rättså nöjd, fast jag vill fortfarande ha min gamla roll =D
Men, men...man får väl bara ha kul, det är ju inte livet det hänger på....

Idag i skolan kom en kompis och satte sig i vår "bastu"....hon var ledsen.
Ni kanske undrar varför det får uppmärksamhet här på bloggen men hon brukar aldrig gråta. Det var för att hennes katt Muffins skulle avlivas. Stackars henne  =(

Har i läxa tills imorron, på sången, att öva på låten Monday morning. 
Av: Melanie Fiona
 




Jag hoppas att man inte behövde kunna den utantill....det kan inte jag  =P

Jag ska öva på mina glosor tills på mondag. Då ska vi ha engelska diagnos. Vi har över 40 glosor och 3 texter.
Det brukar gå rätt bra, iallafall på testen varje fredag!

Pok ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: