Dagens påhitt: Ram-målning, plantering.




Mamma har planterat blommor, och jag har varit inne och målat, en ram. Från trä till rosa trä :D
ROSA, ROSA ROSA!

Joakim och Lovina har varit här, vi åt en semla! Gottigottgott. Det mesta jag har gjort, läst, såklart:D Jag läser:
Så länge vi båda andas. Spännade.
Jag har inte hunnit långt men jag vill bara läsa och läsa. Har vi förresten den läxan? Niklas sa det...!

Annars så ska jag inte göra något speciellt nu ikväll. Mysa. Öva lite på engelskan tills imorron. Slappa´!

Ja, ja.
Pok ♥


Klicka på bilden för att vara med
Postat av: Carina - inspirera

Javisst har vi haft en skön söndag...och den är ju inte slut ännu!

Riktigt snygg blev ramen...det blev "jonna-stil" på den...

Kramen.

2011-04-03, 17:15:01 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

gott med semla

ps:kan du lägga ut en bild på rammen? är nyfiken på hur den blev?

kram//Tilda<33

2011-04-04, 16:35:17 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: