I´m yours, Jason Mraz

Jag sitter inne och lyssnar på I´m yours. För att få in sommarkänslan, det är sol och somrigt ute! SKÖNT!!!


Jag gillar låten (bra va, Wilma...ha, ha)

Imorron så ska jag vara med Wilmas, Hannahs och Linas grupp på engelskan.

Vem kan äta chokladsmör, chokladost, chokladskinka eller chokladsalami?? Denna frågan ställer jag mig... varför?

Annars idag har jag inte gjort något speciellt.
Gitarrlektionen blev en sånglektion och jag fick stå utanför en filminspelning för att komma åt mina vänner som behövde kläder, visserligen kan jag inte allas koder på skåpen så jag fick ändå vänta på att man skulle ha andra skor på sig :D

Liten samanfattning åt er...
På söndag ska vi se Eclipse! Vi funderar på att gå på premiären av Breaking Dawn- Vilket jag tror är helt självklart :D


Puss&kram ♥



Klicka på bilden för att komma till Tävlingen!
Postat av: Carina - inspirera

Skönt att vara tillbaka till skolan igen eller ;)

I vart fall är det ju skönt att vara frisk...

Jag gillar den låten jättemycket - så det ser jag verkligen fram emot!

Kramen.

2011-04-04, 19:27:32 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: