Ljudet av ditt hjärta - utläst!!!!

Ja, nu idag har jag läst ut min bok. Jag började i tisdags och har haft lite tråkigt så jag har läst, och läst och läst. Och nu är den utläst. Den är riktigt bra faktiskt, hela serien. Nu återstår bara den sista boken!
Och denna filmen, den skulle väl vi se? (Hannah Wilma?)



Men jag har inte bara suttit i soffan och läst. Utan jag har varit med Hilma. Eller jag är med Hilma. Hon sitter och läser just nu :D Den andra boken, När jag hör din röst!
Vi har haft Twilight-läsning :D

Ikväll blir det smartare än en femteklassare och lite mys med mamma och pappa, tror jag. Som vanligt.
Först blir det ju middag, och ja, jag vet inte. Lite mys. Rapport?!

Annars idag har jag inte gjort något speciellt, Hilma och jag gick till lilla lekplatsen och red på drakar... och när vi kom hem satte vi oss och läste. Annars, somsagt, inget speciellt.

Ja, Puss&kram ♥


Klicka på bilden för att vara med
Postat av: Hannah

Jovisst! Vi kan se Eclipse :D

Vi kan ringa någon dag och bestämma med Wilma :)

2011-04-02, 20:20:25 - URL: http://celloinmyblackheart.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Ja, du har läst en hel del denna veckan...tur att det finns bra böcker!

Ha en trevlig dag.

Kramen.

2011-04-03, 08:30:00 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

ja, att leka på lekplatsen var ju på sätt och vis ganska roligt....fast det gör man nog inte VARJE dag! Så roligt var det ju inte, fast med Jonna på drakar & på ruthce-bana e ju ganska kul:)

2011-04-04, 15:27:01 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: