Duktig

Har varit duktigt nu och gått på en promenad! Till påstlådan (en såndär som man skickar brev till någon i, för det finns ju sådana man får breven i oxå..) och tillbaka, anledningen? En hemlighet :P
Men det är säkert, minst, 50 m hemmifrån, till påstlådan och tillbaka!

Det skulle regna nu på eftermiddagen/kvällen men verkar soligt, men blåsigt, just nu!
Duktigt väder!

Ikväll ska jag nog göra en inköpslista och titta på kläd-sajter (Ullared, Ideér) Och har nog bestämt mig, jag tror det blir Boyfriend fit!
Kul tidsfördriv!!

Kanske H&M för det mesta, har en bra sajter! (På tal om Sajter, Sko Dejs sida är jättedålig!!! Man kan inte ens få se deras sortiment :))

Men nu ska jag nog läsa, eller titta på tv??
Postat av: Carina - inspirera

Ja, det blev ju en promenad till innan regnet ;)

Och lite funderande kring vad som ska stå på inköpslistan också...det ska bli riktigt kul!

Kramen.

2011-08-10, 21:16:48 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

Vad dåligt av sko dej!:o

2011-08-11, 08:40:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: