Godmorgon



Vaknade tidigt idag (halv nio)! Han bädda innan sommarlov...vilket är bra, för nu har jag klätt på mig och ska bara borsta håret och tänderna!

Lunchen äter jag hos mormor och morfar idag, ingen aning om vad det blir...men det blir säkert gott (som alltid)
Det blir många som äter hos dem idag, mina 3 äldsta kusiner, en av mina kusiners kompis, jag och kanske min morbror oxå....mycket folk :)

Idag vet jag inte heller vad jag ska göra efter lunch. Samma som igår kanske, eller ska jag baka något?
Cykla ner och prova skor?? (hehe) eller ska jag va med någon? Ingen aning helt enkelt :)
Men det fixar sig nog. Någonting måste man ju göra hur eller hur!

Nu måste jag ta hand om min mun och huvud

Postat av: Anonym

Tusen tack! :)

2011-08-10, 10:40:46 - URL: http://artbyslem.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Va blev det för mat hos mormor och morfar?

2011-08-10, 16:36:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: