Hemma från alla öar

Nu är jag hemma igen! Vi har nu varit på Getterö, Varvet och Klubbholmen.
Vi har haft jättetrevligt och roligt, soligt har det oxå varit, har bränt mig lite på magen, och det syns att jag har haft bikini ;)

Idag när vi kom in i hamnen (efter lunch) så kom Nora och Maria springandes. Maria hade sett mitt sms:

"Påväg hem, om du kommer till
hamnen kan vi ju äta glass eller bada"

Vi la till och sedan fick jag MÅNGA kramar och meningen
"Jag ville ju vara med dig igår, men du kommer ju aldrig hem"-
av Maria, ja, så kanske det är :)

Ikväll har Nora och Maria sålt på hamnen, det blev väldigt bra försäljning... jag fick hålla skyltar och plocka undan kaffekannor, det var jättekul! Det blev minst 1000, jag tror det kan blivit 2000(någonting).
Antagligen mer eftersom att det var så mycket folk!!

Sedan gick jag och Maria och hoppade i plurret, inte alls kallt....och kastade boll med varandra. Men sedan kom några 7: or så vi gick upp. 




    
Postat av: Carina - inspirera

Vilka dagar vi har haft...härliga sommar!

Ha en underbar fredag ;)

Kramen.

2011-08-05, 08:33:37 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: