Jag saknar dig, jag saknar dig

Nej! Nu regnar det IGEN!!
Dumma väder!

Jag har läst ut min bok (Nu eller aldrig), tittat på tv, och nu sitter jag vid datorn.
Det har väl inte varit något roligt väder idag, så jag har bara myst runt...ätit lunch hos mormor och morfar med min morbror. (Köttbullar, det är grejer det :D)
Och när mamma kommer hem så ska vi till köpstan och kolla lite på skor (alltid roligt) och kläder (vi ska åka till Ullared på fredag, så ska försöka hitta modeller jag ska kolla efter!)...

Tänkte oxå att när vi ändå ska till köpstan så ska jag springa in och lämna och hämta en bok på biblan.
Jag saknar dig, jag saknar dig:


Finns oxå i film...premiär den 19:e augusti!



Riktigt sorglig!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: