Jeans,låtar och det blir lax ikväll

Ikväll ska pappa på Speedway. Mamma och jag blir ensamma!!!
Vet igentligen inte vad vi ska göra...mysa, titta på film... ja tjejkväll :)

Mamma och jag cyklade ner till Köpstan och kollade på jeans, hittade två fina/sköna par!

Vilka är snyggast?? Eller ni har igentligen inget val...att svara alltså, vi/mamma har redan klickat hem de högra paret- men man kan ju alltid köpa två :) Men vill gärna höra er åsikt!!

Och förresten....lyssnar på dessa två låtar just nu. Av miley cyrus (som vanligt, vet inte varför jag gillar hennes låtar så mycket )





Lite sorgliga båda två, kan bero på att jag läser en sån sorglig bok...!!
Postat av: Carina - inspirera

Jättefina jeans båda två...och man behöver ju faktiskt flera om man vill byta ;)

Kramen.

2011-08-14, 14:47:01 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: julia welander

vänstra är snyggast men båda e ju fina <3

2011-08-16, 21:52:59 - URL: http://myjulssanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: