Kalas!

Jag sitter och väntar på mina gäster nu, Lina och Maria, ska ju nämligen ha kalas idag. Firar min 12-årsdag (fast jag fyller år på söndag.) Hoppas de kommer snart, eller egentligen inte. Eller, jag vet inte. Jag är lite nervös, som vanligt. Men har hunnit klä på mig , rätt oxå, och borstat håret. Bara glasögon kvar...

Hade jättetrevligt igår/idag. Bilder kommer senare, Maria kommer med dem.
Vi pratade, och fnissade, spelade 500 (jag säger bara det, SPELA INTE DET!!! Det var väl kul till en börja med, men sedan när man halvsover och inte får sluta, blir det tråkigare och tråkigare....)
Och idag blev det picknik i Slottsparken!
Somsagt, jätteroligt! Tack Maria!

Men nu sk ajag gå och förbereda! Wohoo, 12-årskalas pågång!


Postat av: Carina - inspirera

Det blev ju ett mycket lyckat kalas! Gott att äta och mysigt hade ni...

Kramen.

2011-08-19, 05:56:13 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se
Postat av: Madde

Låter som ett lyckat kalas, jag kollade på din mammas blogg sida & såg hur fint ni hade fixat till det inföe kalaset.... Ni är så påhittiga ....Vi önskar dig en underbar födelsedagshelg, med mycket skratt & goda vänner ...... =) Kram

2011-08-19, 07:57:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: