Prinsen & jag

Hade en jätterolig "tjejkväll" igårkväll...vi kollade på en film, Prinsen & jag. Den var romantisk, och spännande :)

Handlade om:

Inför årsdagen av deres egen ceremoni, blir Eddie (kung av danmark)och Paige (drottning av danmark) inbjudna till kungadömet Sangyoon för att närvara vid prinsessan Myras bröllop.
Men väl på plats inser de att Myra håller på att bli bortgift med den ondsinte Kah, som endast vill åt makt och rikedom.
Hennes riktiga kärlek är den unge elefanttränaren Alu, med vilken en hemlig romans spirar. När skandalen uppdagas slängs Alu i fängelse och nu måste Eddie och Paige övertala kungen om kraften i äkta kärlek...

Den var jättebra, för man visste hela tiden att slutet var lyckligt, fast den var ju lite overklig i vissa scener, äh jag kan inte men jag vinner ändå.


Idag ska jag och mamma åka till Hansa city och kolla på skor.
Är redan påklädd, men måste borsta håret oxå, dumma hår :)


Postat av: Carina - inspirera

Ja, en härlig kväll hade vi...och filmen var helt klart sevärd! Ibland är det skönt med filmer där man vet att det blir ett bra slut...

Kramen.

2011-08-14, 14:48:45 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: julia welander

jag har också sett den ,den e ju bra :D

2011-08-16, 21:50:48 - URL: http://myjulssanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: