Sexan ♥♥

Hade en jättebra första skoldag idag!
Glassbilen kom, wohoo, rullo! Och så fick jag ju träffa alla mina kompisar, efter sommarlovet!
De flesta har jag ju träffat någon gång, men nu är vi tillbaka i verkligheten igen!

Vi har fått hem MASSOR med papper från skolan idag, kontaktuppgifter där och skolledningspapper här- liksom allt! Och sedan så har vi fått vårat schema. Verkar väl bra. Alla lektioner kallas som Arbetspass, så vi vet igentligen inte vad vi ska ha på de olika "arbetspassen" :)
Fast vet att vi har slöjd imorron! Jippie! Jag kommer ha syslöjd nu, sista terminen med syslöjd! Och byta till träslöjd efter jullovet!

Och vårt nya klassrum, det är hur STORT somhelst, eller. Kanske normalstort. Men väldigt stort motsatt våra små klassrum...

Men vår korridor är så avlång, så vi får inte plats med någon "bastu"..böhöhö!! :O
Så vi får sitta nere vid pingisbordet istället!

Iallafall. Nu är ju sommarlovet slut...så måste gå och göra mina läxor (nä, inte läxor, men klä in mina böcker)
Så till alla kompisar (+ föräldrar, och alla andra)


(Tänkte lägga ut bilder från de bästa ögonblicken från sommarlovet, så det får bli något bildinlägg snart!!)

Postat av: Carina - inspirera

Härligt att första skoldagen var bra! Lite skönt är det ju att komma tillbaka till vardagen igen...även om det är superskönt med sommarlov!

Tack själv för en jättehärlig sommar och jag hoppas att det roliga inte är slut riktigt ännu ;)

Kramen.

2011-08-22, 18:58:55 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: sanna ;D

oh vilken årskurs började du?:) jag började gymnasiet idag, och det var verkligen nervöst :'3 känner mig fortfarande lite nervös tror ja xD fin blogg btw!

2011-08-22, 21:45:32 - URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: