Solned-gångs-bilder

Okej, jag vet inte riktigt hur det stavas, men jag har tagit två bilder sedan
Klubbholmen på Solnedgången.
Jag undrar vad ni tycker...så, vad tycker ni??

Jag tog en jättefin bild på pappa oxå (fast jag vill inte lägga ut den på bloggen) när han faktiskt hade ett litet leénde på munnen + att det var vid solnedgången :)

Men jag vill ha tips på vad man kan ta kort på, när blir det finast bilder (tycker ju att det blir riktigt fina bilder när det är solnedgång och soldegångsljus ), och lite sådant. Vill ju ha lite minnen från sommaren :)


Har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Mamma och jag ska till stan, och då kanske Maria hänger med.
Men har inte fått kontakt med henne än...

Annars blir det väl slappa, jag ska göra iordning min almanacka. Måste bli klar med den snart, nu är det ju redan 5:e augusti....
Och sedan måste jag nog packa upp lite och städa, kanske läsa lite.

Nämen (!!!!) nu har jag ju jätte mycket att göra! Måste nog sudda bort det innan mamma hinner se vad jag har sagt att jag ska hinna med!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: