Tack för kalaset :)

Jag hade jättetrevligt igår! Grattis igen Mia!
Vi åt jättegod mat, grillspett och Morfars potatissallad, och efterätten var en cheesecake med hallon /jordgubb
(??) sås. Mmm :)
Pappa och jag cyklade lite tidigare än alla andra...vi cyklade och kollade på båten (och pratade) och när vi var halvvägs hemma kom vi på att vi hade mammas nycklar...så vi fick cykla tillbaka med de till mamma. Så lite motion fick vi!


Det var en jättefin solnedgång igårkväll.
Hade tyvärr inte kameran med mig, men det var hur vackert som helst :O


Idag blir det nog inte så mycket gjort...jag tror att jag, mamma och pappa skulle ta oss en tur till Borgholm efter lunch (eller i eftermiddag), fast det skulle regna...
dumma väder!




 

Postat av: Carina - inspirera

Härligt med roliga fester...och vilken fin solnedgång det blev!

Ha en härlig fortsättning på sommarlovet!

Kramen.

2011-08-07, 20:27:04 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: