12/12 (Bara 12 dagar till julafton)

Ja, det har bara varit en bra dag idag! Kallt på morgonen, men inte särsklit halt. Så idag klarade jag mig utan skador, och efter det har det bara gott bra :)

Vi har en "Bestäm-schemat-själv"-vecka denna veckan så idag har jag valt att ha:
- Svenska
- Bild
- Engelska

Engelskan var vi bara två på..jag och en kille från C. Ja, vi gjorde en jättekonstig teater! Jättekul!

Vi hade oxå Luciaträning, gick bra tycker jag. Genrep. Imorron är det ju dax för luciatågen att tåga!


Inga läxor har vi heller... Så skönt! En hel enonhalv vecka utan läxor.. HELT unbelievable

Har oxå gjort en julstjärna på bilden.. av papper. Det var jättekul att sitta där och vika och klippa och allt möjligt :P

Postat av: Tilda

Fin julstjärna



Fråga: skulle du kunna göra en lite jligare design på din blogg?

den är fin som den är men men

2011-12-12, 17:19:46 -
Postat av: Carina - inspirera

Vilken urtjusig papperstjärna du har gjort...

Den ser verligen proffsig ut!

Låter som om det har varit en riktigt bra dag!

Kramen.

2011-12-13, 06:42:54 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: