29 December

Ja.. då var det, hm.., torsdag?

Jag vet inte vad jag ska göra... va med någon (kanske Wilma..), bara slappa eller göra något helt annat :)

Men jag får väl se...


Wilma ringde, precis, just nu... så vi ska va idag!
Jag vet inte vad vi ska göra, men ja, hitta någon låt att spela, ni vet. Vi har ju projekt hela tiden :)
Så nu ska jag nog klä på mig (hade väl vart bra?) och bädda.. det är ju kul att släppa hem gäster när det är *host* städat!!

En bild från Femmans skolavslutning, när Wilma, Jag och Linnea (+ hela femman/sexan) sjöng!

Postat av: WilmaH

Haha, fin bild!

(Är det inte den 29 december?)

Ses snart! :)

2011-12-29, 10:18:10 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Härligt somrigt kändes den bilden...och jag kan precis komma ihåg hur stolt jag var :)

Ha en riktigt bra ledig dag...

Kramen.

2011-12-29, 11:40:49 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: