5 December..lite info

Så, måndag igen då.. ni vet väl redan vad jag har för ämnen, eftersom att jag alltid skriver det på måndagar men jag rabblar upp de igen:

Engelska- fick läxa och läste igenom kapitlet
Svenska- skrev om en tjej som dog  (huset..)
Bild- vi målade komplementfärger, julmotiv
No/Luciaträning/Svenska- sjöng och kollade på kemi..läste lite oxå

Ja..det var väl det :)


Det blir inget speciellt ikväll heller...förutom då utvecklingssamtal. Men det brukar ju gå bra, så det är väl rätt normalt det oxå. Och jag tror tillochmed att jag har fått rätt bra resultat på alla tester/prov, så jag behöver nog inte vara nervös!!

Jag har oxå fått tillbaka min mobil (den var på lagning i några minuter.. personalen behövde tydligen starta om den...så svårt...och byta minneskort) så det blir nog jättebra. Äntligen, kanske, kan jag ladda över lite låtar :P

Postat av: Carina - inspirera

Låter som en helt vanlig bra måndag.

Utvecklingssamtalet gick ju jättebra!

Vi är väldans stolta ska du veta...

Gott med glöggmys när vi kom hem, apelsinpysslet blev ju också lyckat ;)

Kramen.

2011-12-06, 15:20:12 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Låter som en lyckad måndag.

Engelska-inte så svårt

Svenska-gick bra det med

Bild-jobbade med Jessa så det gick bra

No/Luciaträning,svenska-gick väl sodär/bra

2011-12-06, 16:02:00 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: