Julen är snart här...känns det som

Jag kan väl börja med att säga att lucian gick bra! Det var några elakingar som skrattade..men annars gick allt toppen! Alla kom ihåg texten (tillochmed jag)

Så nu är det bara idag och imorron kvar. Vi vet inte vem som ska vara lucia ikväll, men det blir säkert bra :)


Idag ska jag inte göra något speciellt- är lite halvdan. Snorig, lite ont i halsen. Och jag måste spara rösten, så ska försöka vara tyst..hur det nu går..

Kanske hinner jag köpa någon julklapp, om vi åker till Köpstan. Har faktiskt precis gjort en lista, budget, på vad jag ska köpa till alla. Och det blev faktiskt rätt billigt i år, än så länge..

Har väldigt mycket julstämmning här hemma idag. Julmusik, lite mysigt kallt ute och mamma bakar "mjuka pepparkakor" och lussekatter. Kan det bli bättre?

Vet faktiskt inte vem som tagit denna bild, tomten finns hos mormor och morfar. Men fotografen är okänd :)



Postat av: WilmaH

Ja. En sådan julstämning med lite snö på toppen hade inte skadat!

2011-12-03, 13:27:55 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

En riktigt härlig pysseldag har det varit idag trots grått och trist väder...men jul doftar det minsann här hemma!

Lycka till ikväll.

Kramen.

2011-12-03, 16:38:52 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: