Julmys!

Lite Torsdag!! Det har vart en bra dag, faktiskt :)
Vi har haft:
Ma- jag hann ett tal!
Sv- vi hade lucia träning.
Engelska- vi gjorde några gamla test.
Musik- vi övade på våra projekt
Sv- vi hade lite drama och gjorde ett eget schema!!

Så.. som ni förstår. Rätt bra dag.

Jag har oxå vart på musikskolan. Jag hade fiol och sång.
På sången sjöng vi jullåtar och ja, skrattade.
På fiolen spelade vi igenom några jullåtar, Rudolf med röda mulen, Himlen i min famn och någon mer. Det gick väl bra..


Nu står mamma och julbakar lite..pepparkakor. De jag bakade hos mormor och morfar är snart slut :)
Hehe, vad vi äter.
Men lite musik och doft är det ju helt klart jul!!

Nu blir det julkalendern med pappa (3:e gången jag ser den idag..!!)... mysigt!!

Postat av: Carina - inspirera

Ja, nu känns det att julen böjar komma krypande här hemma...riktigt mysigt är det!

Nu ser jag fram emot fredagen!

Kramen.

2011-12-08, 21:21:19 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Ja, alltid lika mysigt med julstämning.

Tänk om det kommer lite snö också?

Det hade varit ännu mysigare! :)

Kram.

2011-12-09, 11:41:27 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: