Luciadag..

Varit en "lussig" dag i skolan idag. Vi har själva gått lucia, 3:orna på vår skola har gått lucia och det har varit... jo, "lussigt"!!

Vi har alltså gått lucia idag. Första gången blev det helt okej, vi sjöng fel och ja, sa fel några gånger.. men vi var ju SÅ NERVÖSA :)
Andra gången var det för våra klasskompisar och lärare, så det var inte lika noga. Fast det blev väl bättre :)
Mina solon gick bra på båda, jag hade ont i halsen och glömde att andas då och då, men annars, bra!!


Rätt dålig kvalite men.. ja, jag lånade den från Maria eftersom att jag inte hade några foton själv. Och enligt henne hade hon inte orkat ladda upp de!!
Här är Lucians (Marias) blogg: mittlivsommariaa.blogg.se

Postat av: Carina - inspirera

Så fina ni är! Ni lät säkert jättebra också...

Kramen.

2011-12-13, 19:14:05 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

Yeeeess!!!

Jag blev inte med på bild!!!!!

2011-12-14, 17:01:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: