Luciatågen, avklarade

Då var sista luciatåget helgen avslutat... jag vet inte om vi ska gå någon mer stans- fast det har ju varit tillräckligt roligt detta :)



Alla är inte med på denna bild, men de som är med är (från vänster)
Josse, Linnea (lucian), Jag, Ida, Wilma, Ellie och min musiklärare Lena! Prästen står oxå där, fast jag vet inte vad han heter!
Visst är vi fina!!



Förresten.. jag har vunnit fototävlingen på jaxel.blogg.se
Klicka HÄR för att komma till inlägget om vinnaren (alltså jag..hehe)

Är så glad!
Postat av: SOFIA

sv:



Aw jag följer dig nu!! :D höjning på din bloglovin :D

2011-12-04, 15:34:07 - URL: http://sofiialindgren.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Ni var riktigt duktiga och vilken härlig julstämning ni spred med ert vackra luciatåg.

Grattis till fotovinsten - alltid kul att vinna ;)

Kramen.

2011-12-04, 16:00:53 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Madde

Vilket fint Luciatåg...... härligt med lite Julbak hemma..... kram <3

2011-12-04, 18:50:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: