Sovmorgon = Innebandy (??)

Åh, jag hade sovmorgon idag. Fick en hel halvtimme extra sömn :)

Det är nämligen innebandy idag. 6:na mot Lärarna/Personalen... lärarna går obesegrade. Nu är det vår tur, tredje gången gilt lixom!
Det ska väl kanske inte bli det roligaste som finns, men lite kul är det ju att se sina klasskompisar och de som går i samma årskurs kämpa mot lärarna :)
Eller, det kanske det inte blir i år.

Jag ska iallafall inte vara med! Jag har spelat innebandy ett tag. Men jag vet inte om det är min grej, jag tror att jag blandar ihop målen.. och kanske skjuter någon i ansiktet eller nåt. Du vet, orimliga saker :O

Så vi fick lite sovmorgon.. vi ska vara i sporthallen 9.15 (de som inte spelar). Så jag får väl cykla vid nio tiden!

Har oxå precis sett Julkalendern. BlanchFlore (eller hur man nu stavar det..) är ju ett jättefint namn (!).
Postat av: Carina - inspirera

Skönt med sovmorgon! Och skönt med sista veckan innan jullovet...

Jadu Blanch nu får du ha en bra dag ;)

Kramen.

2011-12-19, 10:27:25 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Dumma lärarna dom vann:(

2011-12-19, 15:28:04 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: