Hello!

Jag har faktiskt gjort mycket idag... Skrivit klart "Råttan", spelat gitarr och övat lite på sången!


Jag vet, men denna är ju söt...bilden alltså!

Vid 3 ska jag till min morbror med fru, vi ska fika lite och se bilder på deras semester!
Vid 4 ska jag ju vara på Musikskolan! Vi ska öva till kören. Jag tror att det blir bra med allt.
Jag mår Väldigt bra idag! Jag vet inte vad jag ska skriva mer, det var väl allt.

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

En kul stund med god paj blev det hos morbror med fru! Vi fick minsann se lite bilder också även om du inte hann med det!

Härligt med söndagskväll...extra mumsigt med kärleksmums eller hur!

Kramen.

2011-02-13, 21:03:42 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: