Lov info

Jag brukar ju skriva om "Första lovdagen" så då gör jag det nu oxå...
Hittils har jag ätit frukost, tittat på tv och spelat sims. Igår på sims gjorde jag en ny familj (mamma, pappa och två tjejtvillingar) och byggde ett hus helt från grunden, själv, det blev häftigt tillochmed. Idag när jag spelade fick dom en liten flicka till. Hanna heter hon och har två syskon som heter Tiffany och Therese. Intressant för er :D

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Slappa, vet jag att jag ska göra men vad annars?! Jag får väl se...
Önskar er som har SPORTLOV, Ha en riktigt bra dag och vecka!



Pok ♥

Postat av: Carina - inspriera

Låter som en bra start på lovet! Ha en riktigt avslappnande och skön dag så syns vi framåt eftermiddagen :)

Kramen.

2011-02-21, 10:25:17 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Ja, skönt att bara slappa :)



Ha Det Ett Sportlov! <33

Hejdå!♥

2011-02-21, 18:43:57 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: