Melodifestivalen 2011

Ikväll börjar ju Melodifestivalen 2011! Jag tycker att det ska bli kul :)


Artisterna ikväll....

....och bidragen:

Try Again med Dilba

Me And My Drum med Swingfly

Something In Your Eyes med Jenny Silver

On My Own med Jonas Matsson

Oh My God, med Le Kid

Social Butterfly, med Rasmus Viberg

Desperados, med Pernilla Andersson

In The Club, med Danny

Jag tror att det kommer bli rätt bra artister ikväll, hoppas det iallafall :D



Postat av: WilmaH

Jag vet inte vad du tycker men jag tycker att dem flesta sjöng falskt ... jag brukar inte gilla Danny så mycket men han var helt klart bäst igår kväll tycker jag :O

Vem tyckte du var bäst?? :)



Ha Det Bra! <33

Hejdå!

2011-02-06, 10:41:46 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Självklart orkar vi se Eclipse med dig!

Eller ... i alla fall jag ... hihi! :)



Ha Det Bra!<33

Hejdå!♥

2011-02-06, 10:45:01 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: