NÄSTAN sjuk



Jag är väl inte så sjuk, jag var ju i skolan. Men jag är Trött, fryser, mår illa och lite feberaktig...jag har inte feber, men näst intill. Jag får väl bättra på mig lite tills imorron :P

Jag var med på gympan, men fick gå och byta om efter halva lektionen, jag ville vara med även om jag kände mig lite sjuk- men det gick ju ett tag!
Vill oxå bättra mig för att det är sång imorron. Jag vill ju såklart vara med. Så jag hoppas jag blir bättre under kvällen... Lite gladare tankar:

Det är FREDAG imorron :D
Det sak bli riktigt skönt. Får väl säga så!

Pok ♥


Postat av: Carina - inspirera

Hoppas du piggar på dig snabbt! Inget kul att vara sjuk ju!

Kryapådigkramen.

2011-02-11, 06:47:56 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: MLI - Vinn berlockarmband hos mig!

Åh vad jobbigt! :( Jag har också känt mig lite hängig de senaste dagarna ..

2011-02-11, 11:36:05 - URL: http://lovelimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: