Onsdag

Idag är det ju onsdag och det har väl varit rätt normalt. Vaknat, gått till skolan, kommit hem med Wilma, gjort läxor (råttan, engelska), ätit mat och sedan duschat och nu sitter jag här. Helt enkelt...!

Idag i skolan har jag och Wilma redovisat vårt So-arbetet. Det gick bra, jag är nöjd...
Rektorn stod och kollade på hela tiden. Lite pinsamt. Vi skippade ljudeffekterna. Muuu och poom. Ja, om man läser dom som ljudeffekter så funkar det nog...

Jag ska nog kolla på Halv åtta hos mig nu!



Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om du har haft en toppendag! Nu är det bara engelskadiagnosen kvar...sen blir det minsann S P O R T L O V !

Kramen.

2011-02-17, 15:14:45 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: