Dom har kommit!

Jag bloggade ju om Beccadesign för några dagar sen!
Nu har jag fått hem sakerna som jag beställde :)




Söta va?!
Jag tänker nog ha dem i morron! :)

Jag känner mig rätt stolt, inte för att skryta, men det känns som om jag har gjort nåt bra :)
Jag skriver nu om Anna-grejen! Kanske inte rätt grej att ta upp på bloggen, men jag gör det ändå!

På SET-lektionen pratade vi om klassen. Vad som var bra och vad som skulle bättras!
Det var lite långtråkigt....
Man fick nämligen inte räcka upp handen, vilket man ville ibland. När man ville lägga till något. 
Men det var den som hade "Grisen" som fick prata! Men det gick väl bra.

Men när Anna tog upp att hon tyckte att vi skulle vara ute mer på rasten,

"hon hade sagt åt oss att gå ut tidigare- det är väl okej. Men när hennes "snällagåutröst" dog ut så började hon ropa och skrika att vi skulle gå ut. Det tyckte jag och några andra var dumt. Hon säger alltid att vi ska ha respekt för våra lärare. Jag tyckte inte att det var respekt mot elverna. Sådeså :)"

så jag sa som jag tyckte. Att hon inte var så trevlig mot oss då.
Hon sa förlåt och sedan fortsatte vi lektionen....
Jag kände att det var bra att jag gjorde så.
Dels för att jag skulle grubbla på det resten av dagen och vara arg och ledsen. Eller vad man ska kalla det :)
Jag gjorde det bra, jag ÄR bra! :D

Ja, det var väl allt som jag tänkte på just nu :)
Pok ♥


Postat av: wilma

Ja Jonna, du ÄR bra!

Jag tyckte också att det började bli lite långtråkigt efter ett tag ... det blev ju mycket mer saker på "bättre" sidan en på "bra" sidan, eller hur?

Det hade ju vart skönt med lite mer lov, eller vad tycker du? :D

Men nu när skolan har börjat så kan man ju prata med kompisar mera (vilket är possitivt, såklart)



Ha Det Bra! <33

Hejdå!♥



2011-01-11, 21:59:15 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Alltid skönt att reda ut saker på en gång istället för att gå och grubbla! Bra.

Jättesöta saker som kom hem från Becca...de är liksom lite du över dem...

Kramen.

2011-01-12, 08:42:05 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: