Förberedelser ♥


Jag och några tjejer i klassen ska ha lite Myskväll idag!
Mina bästa kompisar, Hilma, Lina och Alva...


Det ska bli kul tycker jag, eftersom att det är jag som ska fixa själva myset.
Mamma och pappa ska till min morbror och fira honom. Grattis föresten.
Så det blir föräldrarfritt ;)

Jag ska ha mycket ljus, spel och lite snacks: Chips, godis och lite rostade madlar för Hilmas och min skull!

Har storstädat mitt rum idag. Puh. Det gick rätt bra. Det är nu rent och fint. Jag har bytt kuddar och gradiner idag. Jag har glitter&guldochsilver "tema". Det blev rätt bra det oxå!
Jag köpte (fick av mamma) ett par nya jeans idag. Jey! Jag tror att det var ett par av dom jag bloggade om tidigare idag ;) Snygga och sköna iallafall.

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Hoppas ni får det riktigt mysigt!

Vi ska också ha det mysigt...

Jeansen var jättesnygga ;)

Kramen.

2011-01-15, 15:45:28 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Mysigt med Myskväll! ;)

2011-01-16, 11:11:31 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: