Halli-Hallå



Har ingen aning om vad jag ska göra just nu.... Jag borde nog göra läxor. Men jag har väl gjort alla läxor idag, Fiolläxan, sångläxan och engelskaläxan...
Antingen får jag väl läsa eller bara sitta och glo :P
Får väl berätta vad jag har gjort idag:

1. Vaknade vid 10
2. Städade rummet
3. Bloggade (vad jag hade på mig)
4. Åt lunch
5. Tittade på tv och skrev "Råttberättelse"
6. Gjorde fruktsallad
7. Läste
8. Åt mat
9. Blogga(de)r
Alltså har jag inte gjort så mycket idag...
Det ända jag ska göra nu är att kolla på tv.
Vid halv sju ska jag kolla på Bulldog sedan är det Ponnyakuten och sedan är det
Djursjukhuset och sist Solsidan, jag har fullt upp :)

Pok ♥
Postat av: Tilda

Sitter just nu och vänntar på att djursjukhuset ska börja ponnyakuten slutade precis

2011-01-30, 19:32:02 -
Postat av: Carina - inspirera

Låter väl som en ganska lugn och skön söndag! Jag tror att man behöver softa lite också ibland!

Jag tackar för gott eftermiddagsfika iallafall...

Kramen.

2011-01-30, 20:37:43 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Halli-Hallå!

Ja, vad är roligast?

Läsa eller Sitta och glo?

Jag skulle rekomendera läsningen ... ;D

Jag hade oxå en lugn Söndag. Mysigt! <33



Ha Det Bra! <33

Hejdå!♥



2011-01-31, 17:20:23 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: